بیماری چقدر کلیه آب باید مصرف بیمار
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری چقدر کلیه آب باید مصرف بیمار

چه مقدار آب باید به بیماری کلیوی مصرف بیمار است؟ در واقع برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی، به ویژه کسانی که مردم با تورم، پزشکان آنها را توصیه به نوشیدن آب زیاد است، که ممکن است بار کار به کلیه خود را اضافه کنید.

در درمانگاه، سطح GFR کم بدان معناست که کلیه به طور جدی آسیب دیده است، پس از آن تا مشکل در تخلیه مواد زائد و مایعات در خون است. بر اساس این پرونده، اگر شما را مقدار زیادی از آب، کلیه های شما ممکن است آسیب بیشتر است. بنابراین به منظور کاهش بار کار کلیه، بیمار مبتلا به بیماری کلیوی باید آب مناسب با توجه به شرایط خود می نوشند.

چه مقدار آب باید به بیماری کلیوی مصرف بیمار است؟

بیمار در مراحل اولیه و بدون تورم در بدن، آنها می توانند مانند فرد عادی نوشیدن، اگر تورم وجود دارد، آنها باید آب کمتر است که می تواند به آنها کمک کند زندگی می کنند بهتر می نوشند.

برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه، آنها باید آب با توجه به نتیجه ادرار خود را در 24 ساعت نوشیدنی در اکثر موارد، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی ادرار کمتر از طبیعی است. اگر آنها بیش از حد آب می نوشند، آنها را به انجام دیالیز به تخلیه آب اضافی. بنابراین، آنها باید هر روز ادرار خود به شدت اندازه گیری به دانستن مقدار از آب، که آنها باید در روز بعد می نوشند. معمولا، مقدار آنها باید مجموع کل ادرار روز قبل و 400 ~ مو 500ml / D است. اگر بیمار همچنین دارای استفراغ و اسهال، مقدار از دست دادن نیز باید اضافه شود.

برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه و کمتر و یا هیچ ادرار، آنها باید توجه ویژه ای به آب آنها مصرف پرداخت. از آنجا که بسیاری از آنها معمولا جرات برای نوشیدن هر آب نیست، این به راحتی باعث کم شدن آب بدن، و بیماران نیز ممکن است از خواب آلودگی، شورش و کما رنج می برند اگر کم آبی شدید است. بنابراین، در نظر گرفتن مقدار درست از آب حیاتی است که برای حفظ زندگی خود و تزریق داخل وریدی فوروزماید ممکن است لازم باشد از آنجا که وضعیت شدید است.

بنابراین برای بیمار بیماری کلیوی باید آب مناسب توجه به شرایط بیماری خود را می نوشند. اگر شما نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد برای تماس با ما از طریق ایمیل نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: